Щоб співпраця з нами була приємною та вигідною, ми поклали на себе певну відповідальність щодо товарів, які пропонуємо. Головна місія нашої компанії — постачання виключно оригінальної продукції за найкращими цінами, гнучкі умови покупки, акційні пропозиції, гарантійний сервіс, висока швидкість обробки замовлень, обслуговування найвищої якості.


Замовляючи у нас, ви можете бути впевнені: весь товар сертифіковано. Ми діємо згідно із чинним законодавством України, тому гарантуємо надання споживачеві продукції належної якості, а також правдивої інформації щодо неї.

 

Де розташований магазин?

BADDI – це інтернет-магазин, який має лише віртуальну адресу – baddi.com.ua


Чому я не можу додзвонитися?

Інфолінія працює в певні години: з 9:00 до 20:00 у будні, субота та неділя – з 9:00 до 18:00.
Часто переговорами зайняті всі менеджери відразу. Тоді вам варто зателефонувати за кілька хвилин або звернутися на пошту
baddi.help.ua@gmail.com.


Що робити, якщо товар приїхав пошкодженим?

Якщо під час огляду товару на пошті були виявлені пошкодження, будь ласка, повідомте нас про це, складіть претензію Новій Пошті про стан товару, і ми замінимо товар на аналогічний новий або ви можете відмовитись від отримання посилки.
Будь ласка оглядайте товар при отриманні в присутності працівника Нової Пошти, перевіряйте відсутніть механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару. Інтернет-магазин
BADDI не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Цінуємо наших клієнтів і захищаємо ваші покупки.


Який перевізник доставляє товар?

Доставка здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта та «Укр. Пошта»».


Чи можлива доставка кур’єром на адресу?

Ваше замовлення може бути доставлене до дверей будинку в будь-який куточок України. Прохання враховувати, що перед виїздом з вами сконтактується кур'єр для уточнення зручного часу доставки, тому вам потрібно бути на зв'язку цього дня. Замовлення вагою до 30 кг доставляються до дверей вашої квартири, замовлення понад 30 кг доставляються до під'їзду. Щодо необхідності доставки таких замовлень до дверей квартири потрібно додатково повідомити менеджеру магазину під час оформлення замовлення.


Як відстежити замовлення?

Після відправлення замовлення вам буде надіслано за допомогою СМС номер товарно-транспортної накладної, за яким ви зможете відстежувати замовлення тут. (https://novaposhta.ua/tracking)


Чи можна змінити адресу/дані отримувача товару на пошті?

Така можливість є. Зателефонуйте нам, зазначте, які саме дані потрібно змінити, і ми передамо цю інформацію компанії-перевізнику.


Чи можна самостійно забрати товар?

Ми працюємо лише у форматі інтернет-магазину, тому можливості самовивозу товару немає.


Чи можна замовити деталі/запчастини?

Запчастини до обладнання можна замовити в телефонному режимі або написавши на пошту. Менеджер повідомить про наявність, вартість і терміни доставки.